Det är inte klookt

Våran Fridoo är äntligen hemma igen efter månader i Thailando! Som jag saknat den flickan! Trodde inte mina öron när Sara ringde och halvskrek att hon landat i Sverige idag. Kunde detta verkligen vara sant? Var tvungen att vara på den säkra sidan och ringa upp thaitjejen. Och mycket riktigt svara hon i mobilen=) hihi! När hon sedan kom inspringandes på jobbet insåg att jag att hon faktiskt ÄR hemma;D Så brun och fin så var hon...
Har ju hela tiden längat tills nästa helg för att få träffa henne. Och så är hon hemma denna helg. Passar ju perfekt, med tanke på middagen jag ska ha på Lördag. Vill ju att alla flickor ska vara med. Och nu blir det så;P

Annars har dagen varit otroligt vardaglig och tråkig. Regn och jobb. Ingen vidare bra kombination. Men, men... Tror nog man är lite bortskämd när det gäller vädret.  Har ju knappt haft en enda regnig dag på flera veckor. Så lite regn kan nog egentligen behövas.

Imorgon väntas det överraskning för ännu en 20-åring. Blir dock nyktert. Men ska bli trevligt ändå!

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och mysaaa!


                  image21 Vi, med våran berömda dans;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback