En bra Söndag;)

Söndag kväll. Men är jag ledsen för det? Näpp! Ska visserligen jobba som vanligt imr, men på kvällen väntas det ju valborgsfirande på hotellet! Jippie! Vilken rolig måndag;)

Idag har jag spenderat dagen med Carro, Sara och Frida. Och vi har ätit pizza, Och våldgästa folk i Linde. Haha! Vi hann både in till Anki, Therese och Kenny;)
Men det var inte bra för mig att gå in i Therese och Marios nya lägenhet. Så jävla fin! Måste flytta nu! Skulle egentligen vilja bo i Linde. Men det går inte med tanke på våra jobb. Skulle aldrig ha råd att både han och jag pendla varje dag.. Sen så bor vi ju jävligt billigt nu. Men jag står inte ut här inne! Aja, måste lösa detta nu!

Nej, nu ska jag invänta fröken Cederström som snart kommer för att ta avsked:(. Hon sticker ju till Cypern ett tag nu. Men man vet ju aldrig. Också blir hon borta 1 vecka, eller typ en månad. Men sen sticker ju hon och Carro tillbaka i mitten av Juni. Jag hoppas hon är hemma om en vecka igen. Partypinglan!;)



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback