En låång Fredag

Nej, det tycker jag faktiskt inte den har varit! Alldeles för kort är väll rätt ord!?
Aja, dagen började iaf med att man fick sova ut, eller iaf till 10! Sen var det bara att slänga sig in i duschen och sen börja skrubba på balkongen. Den var väll inte så fräsch direkt. Men nu har jag iaf skrubbat av den mesta skiten som satt fast på balkonräcket. Var ju tvungen. Vill ju inte ställa ut mina nya utemöbler när det såg ut som det gjorde! Men nu var det så fint såå! En helt ny balkong! Fick ju nya möbler i födesledagspresent av mormor och morfar=)
Sen åkte vi till mormor och morfar för lite påskmat.. göttigt värre! Kom hem igen för att städa trapphuset! Gud vad duktiga vi varit idag! Inte klokt ju!

Jaja, vart iaf en lyckad födelsedag med många fina presenter! Fick bl.a en skiiitfin ipod av Patrik, min älskling! Vad han skämmer bort mig den pöjken! Nej, men vart verkligen supernöjd över den. Perfekt att ha när jag är ute promenixar. Får ju aldrig nå sällskap med mig, så den blir nog min bästa vän den närmsta framtiden;P hehe! Sen fick jag e cykel av mor, Roger och systrarna! Men den ska jag byta. Tycker det är onödigt at ha en så fin cykel när jag aldrig cyklar! Jag vill ha en cykel, men det ska vara en cykel som kan bli stulen och gå sönder. Som dom oftast gör när ja är i närheten=)haha..
 
Igår vart det en sväng til Tobbe och Bettan. Där några drack och några höll sig nyktra (jag tillhörde den nyktre gruppen) Var bara tvungen att påpeka det. Sen hem igen för att kolla på den nya "movie" filmen. Och somnade ovagat framåt 12.

Och imörrn är det födelsedagsfest för Therese som fyller 21 idag! Och sen efter det hotellet! Fy tusan vad kul! Längtar verkligen till imorgon!


TjihoooO!

                                      image16
 Den här snyggingen fick jag av darling i födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: Frida

nar jag kommer hem ska vi ga och ga och ga och ga och jag ska visa jaktmarker du aldrig nansin sett forr.. du och jag emil, du och jag.

2007-04-06 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback