Invigning

Snart dax för helg! Ska bli skoj med lite fest imr;D Och sen ska vi väll försöka klämma in en liten bio på lördagen också. Längesen jag var på bio nu. Bio är mysigt.;)

Annars har kvällen bjudit på grillat, var ju tvungen att inviga nyinköpta grillen direkt. Gott var det=)
Sen bjöds det på lite oväntat besök av Sabina. Längesen vi bara satt och prata och skvallra. Men trevlig var det;) Hon var ju nyss hemkommen från Tunisien, och brännan hon hade fick mig att längta bort. Inte bättre vart det ju utav att jag tänkte att det faktiskt fanns en resa jag kunde ha följt med på som skulle avgå på måndag. Fan! Önskar jag kunnat bli med! Men, men... Måste ju ha det lite mer förspänt, med tanke på jobbet. Men kan ändå inte låta bli att plåga mig med att kolla varje dag i aftonbladet hur varmt det är i just, Cypern. 30+ och sol. Määh! Aja, det blir fler gånger. Och snart hoppas jag!

Kollade på Music and Lyrics här om kvällen. Verkligen är bra film, ni borde se den! Lite sådär barnsligt romantisk. Men verkligen en må-bra film! 
                                                                                                       image23
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback