Oj!


Jäklar vad längesen man skrev här då. Måste bli bättre på det;) Men mitt liv är inge vidare intressant, men tycker ändå det är roligt att skriva. Och sedan gå tillbaka efter några månader och se vad som hände då osv.

Iaf så började förra helgen med överraskningparty för Soppa hemma hos Sara. Nykter var man. Men hade det jätte trevligt ändå;) Roligt att lyssna på berusade människor och sen var det ju givetvis en fröjd för ögat att se Soppas min när han stega in ett rum fullt av människor, som han trodde han var helt själv i! haha!

Lördagen var det lite jobb på morgonkvisten. Och sedan hem för att förbereda middagen som jag skulle bjuda tjejorna på. Jiiisses vilken tid det tar att fixa! Höll ju på enda tills alla kommit:( Men skulle nog hunnit klart allt, om inte min tidsplanering stördes av alldeles för vassa knivar (och en klantig sanna)..hm=) Satt ju och skar frukten till fruktsalladen när kviven ville rakt in i mitt finger. Och aj så ont det gjorde! Men värst var det nog för min man( som inte tål att se blod) som blev vit i ansiktet och bara skrek att "nu svimmar jag, nu svimmar jag", han hamnade i sängen med bena högt uppe. Medans jag stod på toaletten och försökte stoppa blodet, som rent ut sagt forsade ut från mitt finger! Började själv få lite panik nu. Hade fortfarande inte sett fingret och började undra om det fortfarande satt fast? Men ja, det gjorde det. Höll armen högt upp för att få blodet att sluta rinna. Efter en stund började det sluta allt mer, och Patrik var redo att komma fram till mig. Men det enda han sa var att" det där måste sys". Jag svarade bara att "nej, finns inte tid för det" haha. Åkte iaf hem till svärmor så hon fick kika på det, och hon visste inte alls hur vi skulle göra. Men det slutade iaf med att vi åkte ner till hennes jobbarkompis som linda om det.
Men varför ska det alltid hända dom mest knäppa grejerna när man har som mest bråttom?

Aja, kvällen var iaf lyckad! Bjöds på mycket skratt och goda drinkar, samt "shotar".. Hehe!

Sen har jag bara jobbat enda tills igår. Idag var det ju ledig dag. Som spenderades i Örebro med älskling. Köpte lite roliga kläder och en elgrill. Äntligen kan vi grilla. Inte för att det blir rikigt samma smak, men känslan finns ändå där;D,
Lämnade för övrigt in min digis som tar så äckligt fula kort. Och killen på siba höll med. Han trodde också det var nå fel på den. Skönt att höra. Trodde ju bara att det var jag som var så värdelös att ta kort, och att kameran var skräp., Men, men får återse den igen om 2 veckor, och hoppas då på en tillfrisknad;)

Fy satan vad jag älskaar skor! Höll på att få med mig hem 3 par denna gång också. Men som tur var, var ju älskling med. Och han vet precis hur jag funkar. Shoppar skor som en tok i början av månaden och sen de sista veckorna innan lön mår jag dåligt över hur jag kunde köpa skor, som jag knappt använt. När jag istället behövt dom för att kunna leva..? hm, aja, klarade iaf mig undan från skoköpet idag;P Stolt!

Och på fredag är det födelsedagskalas för Carro! Ska bli mycket trevligt. och det verkar ju bli lite utgång på det också=) hihi!
21 år blev hon igår gumman min.=) Stoor sej;P


                   image22 21åringen och jaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback