Tokeri

Ikväll ska det tydligen bjudas på en hel del tokerier som jag har försått? haha... Tjejerna ska dra ut mig och Johanna på nånting vi inte har en aning om. Haha! Är faktiskt lite nervös. Vart det särkilt efter dom började fråga skostorlekar och grejer. Men jag blir inte förvånad över nånting när det gäller dom faktiskt.;p Aja, det ska bli jävligt kul iaf! Ska bli spännande=)

Och igår fyllde en till medlem i svängis år. Johanna blev ju lika stor som jag, 20! Och då ställde hon till med kalas där det bjöds på massa goda pajer och en alldeles för god efterrätt. Kunde ju knappt stå efter jag vräkt i mig alldeles för mycket! Men gött och trevligt var det!

Och sen damp skatteåterbäringen ner i brevlådan idag. Med bara positiva nyheter, att det blir några extra tusenlappar i augusti! Inte helt fel det inte!



Nej, ska dra mig ut i det underbara vårvädret nu. Inte klokt, över 20 grader! Me like!



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback