Tralalaaa

Ledig idag igen! Så otroligt skönt! Och idag har den där jävla huvudvärken försvunnit också. Kunde ju knappt kolla igår. Fattar inte vad det är. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk. Bara det inte är dom där jäkla bihålerna nu igen.

Jaja, idag mår jag iaf bättre! Och ska snart iväg till gustavsvik för att bada lite med systrarna. Ska bli roligt. Var längesen jag var där nu. Sen blir det bad i några timmar tills älskling kommer och hämtar mig och vi drar in till marieberg för att shoppa födelsedagspresent till lillasyster som fyller år på Söndag. Börjar bli lite trött nu på alla födelsedagar faktiskt. Det är ju nån var och varannan dag ju. Och så kommer det fortsätta tills 5 maj då Sara som är sist ut i ledet blir 1 år äldre. Och Johanna fyller ju imörrn, så det blir en sväng tll henne efter jobbet. Det skulle ju bjudas på mat och trevligt umgänge har jag hört? hehe..

Och sen  fyller ju älskling-pälskling på måndag! Hoppas han blir nöjd över presenten. För det skulle jag bli;p

Annars har det väll inte hänt så mycket mer. Var ju hotellet i lördags. Verkligen roligt. Och förfesten var kanon den med där vi spelade "så det kan låta" för fulla halsar. Och sen blev vi ju bjudna på tacopaj och efterrätt, mumma!
Hm, jag undrar vad jag ska bjuda på nästa helg.?Då jag tänkte ha en liten middag för damerna. Hmm, aja för flundra lite på det.


Har nu också skaffat bilddagboken (som alla andra), och där kan ni hitta mig på samma adress som här...Zaanna!




                                             Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback