Kräftor..

Lördag. REDAN? Min semester är ju slut om två dagar! Usch, vad det känns skit! Vill verkligen inte börja jobba! Men, men bara man kommer in i det så ska det nog gå bra.

Igår åt vi kräftor och drack lite vin hos svärföräldrarna. Så gott var det och alldeles ljummet ute. Var riktigt mysigt faktiskt;) Men timmarna gick fort, så när jag tittade till på klockan och upptäckte att klockan redan passerat halv två kände jag bara paniken SOVA. Ingen skjuts hade vi heller så det var bara att börja knata hemåt mitt i natta.

                                   
                                       

Och idag bir det att fara till Örebro för att se på Gessle med Anki & Anders och Ronnie & Sandra och såklart min älskling. Ska bli roligt. Och nu börjar ju vädret se mer lovande ut också. Inge roligt om det ska regna.:/ Men det blir nog bra. Tar med mig umbrella för säkerhets skull.!

Sugen på en promenad. Lägga över lite bra låtar på ipoden och sen bara gå.
Så får det bli.


Tjo!


Kommentarer
Postat av: johan

det är ingen ipod

2007-08-11 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback