planer...

Ledig imr;) Fy sjutton vad gött! Ska passa på att dra mig ut i skogen för att leta lite kantareller då. Måste ju eftersom alla pratar om att det finns sååå mycket. Bäst att se efter så dom inte lurar mig!=)

Annars har dagen varit så jävla seg. Har funderat starkt hela dagen på vad jag vill göra. Klarar inte av så många dagar till att klampa runt på ICA. Vill verkligen göra något skoj. Men vad? Orkar inte plugga, och vilket jobb är kul? Finns det sånna? Nej, ta tag i sig själv är vad jag behöver göra.

Idag började även skolan. Andra året jag inte går dit! Känns fan fortfarande konstigt!? Tiden går så fort... Hinner inte med tiden. Vill ju göra så mycket Men pengarna räcker ju för i helvete inte till! Snälla rara "du, om du finns där uppe?" ge mig stålar!!! I neeed it!


Om två veckor befinner jag mig antagligen här....hoppas , hoppas! 


                      image56
                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Fridá

bad fröken söderström just till gud genom ett blogginlägg? haahaa

Postat av: maritha

Känner igen de där orden(om ICA alltså) och hon sitter fortfarande i kassan på ICA i Guldsmedhyttan^^).Han där uppe han är svårflörtad iaf när det gäller pengar...tro mig, jag vet=)men till den där härliga stranden kan han kanske hjälpa dig...ha det gött/ kramiz

2007-08-22 @ 11:16:29
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback