EN ANNAN DEL AV KÖPING...

Jupp, dit ska vi imörrn. Och göra den delen jävligt osäker! Haha, skoja bara! Men vi ska iaf våldgästa stackars Gustav;P Ha! Nej, ska iaf bli jävligt skoj! Har fan alltid kul där! Fast har ju fan nästan alltid kul när jag festar;P Utom på Bistro. För Bistro suger koballe!? hehe...

Aja, men först ska jag iaf jobba.. Börjar redan klockan 7. Buhu.. Hatar att gå upp så tidigt! Inte van ju... jag tycker ju nio är jätte tidigt. Är absolut en kvällsmänniska. Inget snack om saken! Önskar att jag var lite mer morgonpigg.. Men kanske bli det efter åren sägs det ju... Aja....

Har iaf nästan nyss kommit hem från ett simmpass med Carro. Så skönt! Jävlar att vi tog i idag. Helt slut ju;P Men känns helt underbart efteråt! Och sen intog vi ICA och inhanlade oss lite välförtjänt tacos. Inga fel! MUMMA! Så vi ska väll snart ta tag och börja göra iordning den=)..

Karln gör sista kvällen idag. Bra det. Saknar han lite faktiskt. Har ju fan nästan inte sett eller pratat med honom sen i Söndags. Har ju massor att prata om nu ju=) Det blir bara en halv timme-timme varje kväll. Och då brukar oftast Sanna vara så tlött så tlött att jag inte är speciellt trevlig eller mysig att vara med... Men så blir det vissa veckor. Går om varandra totalt. haha... men snart blir det myyys!

Nej, nu orkar jag fan inte skriva mer!



Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback