Ledig dag;p


Ledig idag. Såå skönt! Började dagen med att åka in till Linde och simma lite med Carro. Så otroligt skönt det är alltså! Så idag skaffade jag nautilluskort så jag kan åka in och simma och träna hur mycket jag vill! Så nu är det bara at utnyttja det där stackars kortet! Och det tänker jag göra också... Vill vill vill komma igång med träningen och få sig en riktig drömkropp till sommaren.. Fast det får man nog ändå inte. Behövs nog mer än så. Men fan att man mår bättre efter ett träningspass;P Synd bara att man jobbar som man gör... Hinner ju inte åka in så ofta jag vill. Men ska iaf försöka hinna med 2-3 gr i veckan. Nästa gång blir på Fredag.

Efter simningen vart det lite baguett på 37:an med tjejorna. Trevligt som tusan! Mycket skvaller ock skratt gör mig gott=) haha!

Och nu sitter man hemma vid datorn och har tråkigt... blä!
Patrik ringde nyss och berättade att någon kört in i nya bilen., och sedan smitit!.. Fyfan vad arg jag blir!!  Det kan väll ändå bara hända honom! Har haft bilen i knappt två veckor, och sedan händer detta. Inte sant! Han som varit så nöjd och stolt över nya bilen. Som han tagit lån för! Är så jävla rädd om bilen och har tvättat den typ 5 gr sen han köpte den. Och så händer detta. Han kan fan inte ha mer otur! Och idioten som smet då! Hur fan kan man vara så jävla vek! Önskar att jag hade han/hon här så man hade nån att skrika på! Och hur fan ska han/vi ha råd med detta nu då? Fyfan.. Vi som ville utomlands snart. Blir nog nget med det nu... Jävla pissskitkorvsbajs!!!


Nej, nu ska jag kolla på OC...

Kommentarer
Postat av: Anonym

pissskitkorvsbajs?

2007-02-22 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback