Jag är tillbaka!

Äntligen har nu bredbandet infunnit sig i vårat nya hem på Ängabovägen. Underbart. Känns som man missat massor. Haha! Nej, men nu har vi iaf bott i nya lyan i nästan 3 veckor. Går fort. Men tror nu att vi äntligen börjar få lite ordning på saker och ting. Trivs superbra! Och det känns såå stort. Nya lägenheten är ju dubbelt så stor som den gamla. Men sovrummet är iaf det bästa.. Där sover vi gött i nya sängen;)

Och idag har äntligen sommaren kommit! Hoppas ja, ska ju tydligen bli sämre imorrn men sedan bättre igen. Hoppas det verkligen. Så man kan vistas lite ute när semestern kommer. Bara två veckor kvar att jobba;) Hoppas tiden går fort!

Önskar jag kunde vara utomlands. Känns som alla bara ränner utomlands. Carro och Johanna njuter fortfarande nere på Cypern. Therese solar sig i Kroatien. Och Frida och Ica kom idag hemifrån en veckas solsemester på Rhodos. Och Anki flyger iväg på Torsdag. Vill också! Men spar mitt till hösten. Den som spar han har;) haha!
Men det är bra att jobba också. Pengar behövs. Alltid. Särskilt nu.

Helgen vart det festande på den berömda Kennyfesten. Trevligt. Men fan vad jag saknar er tjejer. Sorgligt med så många tomma stolar som bara skrek ut era namn...Vill att ni ska komma hem nu.Men om 2½ vecka får jag iaf träffa min Sara;) Fan vad jag saknar dig tjejen!

Men jag och Björken svänger vidare. Och det tycker jag vi lyckas med väldigt bra ändå;) haha!

Nej, har inte tid med detta längre. Byeeebyee!


Kommentarer
Postat av: Björcken

Trevligt att läsa lite nytt i din blogg. :P
Puss!

2007-07-17 @ 10:41:59
Postat av: Zära..

Saknar dig med gumman, väldigt mycket! snart ses vi :)

2007-07-17 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback