Jag mår bra

Fy sjutton vad bra man blir att må bara genom att solen kikar fram. Mmm, love it! Och idag har jag haft en heldag med den också;)
Började att vi steg upp vid nio för att åka och kolla på lillasyster som spela fotboll. Skönt och sitta där i gröngräset och bara njuta av solen och se alla barn som springer runt och tjoar och tjimmar;) haha, så söta så!;)
Åkte vidare till Fanthyttan där vi inhandlade dynor till stolarna på balkongen och två nya brassestolar. I LYX modell..=)
Sen for jag in till stan för att göra Carro och Therese sällskap vid strandpromenaden. Vackert att sitta där nere. Men hettan vart nästan för jobbig så vi satte oss i skuggan och myste istället;) Och jag försökte schasa iväg äckel-fåglar som promt vill vara vid mig. Idioter. Tycker inte om fåglar. Och dom är INTE söta!
Aja, hem igen för att gå på kalas, då min halv-farmor fyllde år. Och där bjöds det på kallskuret och färskpotatis, och massa fika! Så nu är man uppblåst som en ballong efter allt ätande. Men gött var det;)

Nu vill jag bara att min älskade söt-nöt ska komma hem. Hoppas bara han är på bra humör. Han har för tillfälligt nått jojo-humör så att ena sekunden är han världens sötaste älskling, medans i nästa sekund är han arg som ett bi, och i nästa förvandlas han till den underbara igen.Haha! Roligt att se på, men ibland blir det bara för mycket! Karlar. Ska ni vara så svåra att förstå sig på?

Förresten är det ruskigt skönt i vattnet. Har visserligen inte badat. Men kännt på det, och det var ljummet!;) 
SOMMAR!


Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback