Midsommarhelg

Det var fan inte igår jag kluddra några rader här inte;) haha, det har var en hektisk vecka, får väll skylla på det;)
Hänt mycket: Sara har tagit studenten, och svänggänget festade som aldrig förr. Vi kan vi;)
Har fått nyckeln till nya lägenheten, ligger för tillfället lite lågt med flytten, eftersom inte tiden hinns med. Men efter helgen kör vi igång igen. Sara har även flyttat till Gbg idag, snyft.. Får ju träffa henne i helgen. Men sen dåå? Och Carro åker ner och joinar Johanna (även hon SAKNAD) i Cypern på Fredag... Buhu! Hur ska jag klara mig, det är frågan?

Har idag tillbringat dagen i Örebroet med shopping. Skulle egentligen köpa ny säng. Men vi avvaktar tills nästa vecka, då lönen kommer. Vart istället kläder... Svårgissat? Hittade massor, hade inte råd med hälften. Men några klänningar, ett par shorts, solglasögon, linne, väska m.m fick ändå följa med hem...=) Hur kan det vara så roligt att köpa kläder på sommaren. Älskar klänningar och nästan ALLA sommarkläder.. Önskar bara att det kunde dyka upp lite nya fräscha pengar på kontot som man verkligen kunde släppa loss;) Aja, nu är jag nästan pank. Bara någon tusenlapp kvar som ska gå till resan imorgon.

För imorgon drar vi till Strömstad;) Och är där hela midsommarhelgen! Ska bli jäkligt kul;) Är lite tveksam över det där med tältet. Kallt. Men ska väll övervinna det också;) Men kollade nyss på vädret. Och den såg verkligen inte lovande ut inför helgen.. Regn i massor förväntas dyka upp över oss. Får be till vädergudarna på sol och värme... annars vette fan om jag klarar det. Hatar att sova i tält när det regnar. Får se, kan ju alltid ta bilen hem.. Men det vill jag inte! hmmm...


Nej, nu ska jag ner till mamma för att hämta sovsäckar, liggunderlag m.m....


Kraaaam!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback