Sommaar!

Blir sämre och sämre på att skriva här, skärpning på mig nu;)
En ny dag har rullat på, känns bra. Längtar redan till helgen. Ingenting planerat ännu vad jag kommer på, men säkerligen kommer läget ändras snart. Ska ju visserligen jobba lördag eftermiddag, men, men, jag överlever;)

Helgen var jag ledig. På fredagen vart det god mat och mys med karl. Härligt att bara ta det lugnt. Men det lugna byttes till nästa dag ut till fest. Sexpartyt stod på schemat! Otroligt kul! Verkligen bra att ha på förfest, för vem blir väll på dåligt humör av sex? Haha! Inte jag iaf;)
Jaja, vart lite utgång senare på kvällen på Bistro. Vart lite besviken där bara. Inge dansgolv ju! Saknade det som attan, men det var trevligt ändå;) Avslutade kvällen senare på Papas där vi smacka i oss maat. Och helt ärligt har nohgmat aldrig smakat bättre, nånsin!

Och igår vart det lite födelsedags firande av min kära halvpappa. Som egentligen fyller idag;) Grattis igen till han!

Och nu kan man ju verkligen säga att sommaren är här. Efter en otroligt lång vår har sommaren nu kommit, förhoppningsvis för att stanna. Det känns i hela kroppen. Mer energi och humöret känns på topp! Älskar sommaren, längtar nu bara att temperaturen ska stiga lite i sjön, så man kan ta det första doppet!=)

Hejsvejs!
                          image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback