Svänggänget<3

Jag har de bästa vännerna i hela världen! Det är en sak som är säkert iaf... Svänggänget, mina underbara tjejer! Fan vad vi har roligt tillsammans;) Så mycket skoj vi haft är fan svårt att ha. Känner mig så lyckligt lottad över att ha er, ni är bäst! Och vi kommer ALLTID att minnas varandra. Det vet jag.
Vi kommer fara och flyga åt olika håll, men för mig kommer ni alltid ha en speciell plats i hjärtat.

Nu har min älskade "granne" Sara flyttat över 30 mil ifrån mig. Och på Fredag drar nästa sötnos. Carro. Fan vad jag kommer sakna er tjejer! Ni är guld värda. Kan inte ens beskriva med ord vad min vänskap med Er betyder. Ni är såå braaaa!;)
Och Johanna är redan så saknad . Nästan två månader har gått sen du tog väskan och for till Cypern. Tiden har gått fort, men jag saknar dig VARJE dag. Kommmer sakna Er varje dag.

Tänker på alla roliga stunder vi haft tillsammans, alla galenskaper och alla skvallerstunder. Alla smeknamn, alla seriösa pratstunder, alla fester och alla andra NÖJDA saker som vi gjort tillsammans. Även på allt som varit dåligt. Men som man ändå inte minns mycket av. För visst har vi oftast haft kul?

Men jag blir inte kvar här hemma ensam. Har massor med fler underbara vänner, som gör livet lite enklare. Ni betyder! Vi kommer svänga hela sommaren iaf. Haha, för SVÄNGGÄNGET är......greaaat!

Sara, Carro och Johanna. Ta hand om er. Jag kommer verkligen sakna er. Men ha det så kul, och lycka till!
Ni är UNDERBARA

                
            
    
                                               


                                     

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är den sötaste som finns.

Postat av: Carro

Tack Sanna gumman, blev alldeles tårögd när jag läste ditt inlägg..åååhh vad jag kommer sakna dig min prinsessa..!! Imorrn blir det Hej Då.. =´( Älskar dig gumman min!!

2007-06-20 @ 23:07:45
Postat av: Sara

Kan inte sagt det bättre.. Söta Sanna!

2007-06-21 @ 07:09:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah gud, nu ar d inte langt ifran tararna.. Saknar DIG sa mycket ska du veta! gar inte en dag utan att jag tanker pa dig och alla dar hemma.. ni ar verkligen bast. hoppas du mar bra, horde att ni skulle flytta, vad roligt! vi far horas snart, jag skriver. Puss puss

2007-06-26 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback