hokus pokus?


Helgen är här nu igen! Och för en gång skull blir det en"riktig helg" för den delen, när man är hel ledig;P Kan inte bli bättre! Till kvällen blir det fest och imorgon en sväng till Öret för till biomys. Underbart=)

Och igår var vi på seans. Hon sa att hon fick lite kontakter och så, men jag vet inte. Tyckte inte hon kunde säga nått riktigt som man verkligen hajade till på. Jag menar Alla känner ju massa gubbar och kärringar. Och hon ställde för mycket "följdfrågor". Jag tror på sånt där med andar och sånt. Men tror att väldigt många är fejk. Jag vet inte...., hon kändes inte bra...? Sen när hon började prata om alla saker vi varit i tidigare liv, blev det inte direkt ljusare. Men vem vet, jag kanske har varit en grekisk gudinna, som var dyrkad av alla på 1400-talet? haha, slavar hade jag också!=)
aja, ska försöka boka en ny tid med någon man verkligen hört imponerande saker ifrån. Terry Evans vore ju en dröm att få "seansa" med. Men två års väntetid....suck! 



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. För snart är det festis! Jihoo!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback