Ledsen.

Fan, nu händer det igen...! Gårdagen var den värsta dagen på länge. Känns som mitt hjärta ska hoppa ut. Sovit så jävla dåligt inatt. Längtar till min älskling jobbat klart nattveckan, så man slipper vara själv.
Denna känsla önskar jag inte ens min värsta fiende. Eller jag önskar att Du fick känna på denna sorg som vi bär på nu. Känns som jag aldrig kan förlåta Dig för detta. Du svek mig...

Nej, nu ska jag snart iväg och jobba. Hålla masken som vanligt... Åhhh, hoppas dagen går fort, fort...!
Till kvällen  var det egentligen inplanerat inflyttningsfest. Men det känns som jag måste skippa den. Tror inte jag kommer klara det. Och Du ska inte få förstöra för fler nu! Det räcker...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig vännen!!

2007-03-17 @ 16:27:20
Postat av: Frida

tanker pa dig min gumma.. har hort vad som har hant. puss

2007-03-18 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback