Sol och värme...

                        image2
 
Åhhh, vad jag vill utomlands!!! Nu! Har suttit och kollat massor av resor nu! Blir såå sugen! Sommaren känns så långt borta.. Visst har vårkänslorna börjat smyga sig på. Var nyss ut och gick en sväng, underbart skönt ute.
Meeen, jag vill ha exotisk jävla värme! Sitta med en paraplydrink i gassande sol och bara slappna av och njuta. Mmm...så underbart. Kollade lite sista minuten resor, men tyckte inte ja hita nån som verkade intressant och värd pengarna. Och man vill ha riktig värme måste man ju åka långt härifrån, och då sticker det till i plånboken... Nej, i höst/vinter blir det iaf en låång semester. Vill vara borta i månader. Och resa runt överallt. Också blir det asien, eller USA. Vill till båda ställena! Och jag ska till båda ställena, men måste ju välja ett först.. Svåårt! Men tror inte jag kan vänta så länge som till hösten. Blir nog att beställa en sista minuten trots allt.;P

Annars har helgen varit bra. Riktigt bra faktiskt. Fredagen blev det lite fest hos Kenny. Alltid roligt på dom festerna=) haha!! Och igår vart det bio med älskling. Och lite grekisk mat efter det.. Gott som fan var det! Och idag börjades dagen med en riktig frukost och en promenad på det. Vill alltid ha det så! Och snart blir det nog en sväng in till stan för att simma lite, och sen hyra film och mysa hela kvällen igen. Kan aldrig bli för mycket mys.

Nu ska Patrik sätta upp min nya tavla, skoj!



Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaaa, en javla varme ocksa! San har jag, och en paraplydrink i solen.. kom hit vettja min stumpa! Puss pa ballen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback