Wednesday

Nyss hemkommen från en riktig långpromenad. Skönt att rensa tankarna lite. Mår så bra av att gå, och man hinner verkligen tänka igenom saker och ting. Så struligt allt är! Men men ,känner mig iaf starkare idag, något som jag inte gjort på väldigt länge. Har bestämt mig för att resa mig upp och börja klättra uppåt nu. Ta en dag i taget..men det är verkligen inte lätt. Mycket känslor som vill fram.

Jobb imorgon och på fredag. Sen väntas det ledighet i hela TVÅ dagar. Inte illa pinkat det inte!;P
Och till helgen blir det en liten shoppingresa med Carrooo till Örebro. Ska inhandlas lite vårkläder. Åhhh! Ska bli så skojsigt! Älskar att vårshoppa! Älskar visserligen alltid att handla. Men just våren... När man kan skippa att köpa en massa tjocka tråkiga plagg och istället fokusera på det tunna och lätta.
Men det roligaste att handla på våren och sommaren är väll ändå skor! Gahh! Ääälskar skooor! Hoppas på att hitta några fina sånna också. Och klänningar. Vill gå runt i klänningar hela sommarn=) Aja, vi får väll ses vad som köps. Men det värsta brukar vara att när man väl har pengar brukar man inte hitta särsklit mycket. Och när man inte har pengar, (som sist jag var i Örebro) så hittar man massor. Och vill ha allt! Knepigt det där:/

Sen vill jag bara tillägga att jag saknar mina svängistjejor. Vill att alla ska vara samlade och att vi ska festa som bara vi kan;P Så Holmen kom hem från thailando nu!!!


                  image13
                  Tycker den här bilden säger rätt mycket om oss;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ar snugga, saknar er forbannat!

2007-04-03 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback