Lyx

Snaart Fredag, som jag längtar efter ledighet;) Var ju egentligen tänkt att sluta två imorgon också. Men snäll som man är är det svårt att tacka nej till jobb. Så det blir en heldag imorgon med!

Men, men.. Igår vart det en snábbvisit till Örebro för att fixa kalufsen. Så nu är man helbrunett igen!. Inte sådär massa konstiga färger som jag hade innan... Aja, skönt att bli av med lite lurv iaf;)

Och för att lyxa till det ännu mera denna vecka så var jag på makeup rådgiving ikväll också. Eller var jag på, hon kom ju hit! Det är lyx. Behöver inte lyfta ett finger;) haha, man kan ju drömma!

Och regnet bara öser ner. Ska visst bli solsken i helgen, får väll hoppas på det. Men jag hatar detta jojo-väder! Nej, nu skulle man vara utomlands som Johanna. Hon har redan varit borta en månad. Har gått fort, men jag saknar henne!
Nej, men det braiga med dåligt väder att man kan sitta nersjunken i soffan och glo på sex and the city, nu när jag äntligen fått HELA serien. Vilket kap jag gjorde! Älskar dom tjejerna, blir att må bra av dom;)

                          image34

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill låna låna låna :)

2007-06-01 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback