Nykär och Mary Kay

     
                         image27
Jag är käär! Helt sant! Siba har hjälpt mig att hitta min nya kärlek.. hihi! Lämnade ju in min skruttkamera på siba för två veckor sedan, och när jag skulle hämta den idag, säger hjältarna på siba att det inte gått att laga felet på den. Så jag skulle få en ny, men tur som jag hade utgick min förra kamera ur sortimentet förra veckan, haha.. Snacka om flyyyt! Så jag fick en ny sprillans ny olympus kamera. Tio gr bättre än min förra. Plus att jag fick med ett nytt minneskort på 1gib. Så nu kan jag nästan plåta 6000 tusen bilder;) Jag la sedan fram lite snyggt att det vore bra med en väska också. Och det var absolut inga problem. Så jag fick en ny kameraväska, värd 200 spänn också. Jäklar vilket kap jag gjort;) hahah... Så nu mina kära svängisvänner lever ni farligt, med denna som kan dokumentera alla pinsamheter och upptåg..;)

Nyss hemkommen från Carro där jag varit på Mary Kay party! Riktigt roligt faktiskt! Lite lyxigt med lite omvårdande mitt i veckan. Produkterna är ju förjävla bra, men priserna skyhöga. Men det blev iaf en ny foundation. Och sen bestämde jag tid för rådgivning så hon ska komma hem till mig, och ge mig (välbehövliga) tips på sminkningen!


Nej, tvn kallar... Sen sooova!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback