OoaaaA

Nyss hemkommen från Västerås där jag och älskling tillbringat halva dagen. Skulle egentligen bara dit för att Patrik skulle köpa nån liten dator som han ska ha i bilen. Men det vart även att vi strosade runt i lite affärer. Och IKEA. Älskar IKEA! Vill ha allt;)

Löningsadag idag, och det första jag gör att är att imorgon åka in till Öret med mina vänninor för att shoppa. Jag måste försöka sansa mig imr när det gäller min shopping. Jag blir ruinerad! Men det är ju så kuul! Det börjar varje månad med att jag kastar mig in i alla affärer och gör av över med MYCKET pengar. Sen står jag där, tre veckor kvar till löning med ekande tom plånbok.

Imr blir det även hotellet med delar av svängisarna. Men innan det griillaat... Mums!




Tack och godnatt...!



Mitt hjärta krossas åter...

Kommentarer
Postat av: maritha

Hej Sanna! Vi är tydligen väldigt bloggiga i vår släkt , flera av oss har blogg kul att du oxå har det/kram från faster

2007-05-26 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback