Shooow

Nyss hemkommen från min systers klass talangjakt. Riktigt roligt att se faktiskt. Många av barnen är faktiskt riktigt bra! Lillasyster framförde med en kompis Markoolio och Linda Bengtzings låt " värsta shlagern"! Var roligt att se. Och självförtroende finns det väldigt gott om i den flickan. Haha, hon är så rolig! Hon berättade att göra bort sig det hade hon gjort en gång förut, så det skulle hon aldrig göra igen. Och sen fortsatte hon med att berätta att det här framträdandet skulle nog gå väldans bra, eftersom hennes kompis var så duktig att dansa och hon själv riktigt bra på att mima...=) Aja, allt gick ju iaf bra;)

Minns själv när jag var i den ålder. Älskade också att mima och dansa. Det var ju det enda man gjorde. Till allt. Fast hetast var ju såklart Spice Girls. Där jag "var" Mel C. Hon var min absolut största idol!;) Hon känns faktiskt lite speciell för mig än idag. Spice Girls är speciella för mig. Även fast min inte längre lyssnar till musiken, så var dom ändå något väldigt stort för mig under ett antal år;) Och det sitter fortfarande i. Hör man nån gammal goding med dom spelas på radion hoppar jag till, och drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden;) Bra minnen.
Spice Girls var givetvis inte de enda jag mimade till. All saint (eller vad dom heter), Solid Harmoni, Graaf, Backstreet Boys, Five och många många mer svängde jag också mina lurviga till=)

Nej, nu är det endast 2 ½ timme kvar tills Sara tar ett steg högre upp på åldersskalan. Och imorgon blir det fira av;) Ska bli roooligt!

Nu vill jag att min käre karl ska kika in genom ytterdörren. Är rastlös och vill busa med någon. Och han är perfekt för det just nu?...eller??? haha, tror jag får låta bli. Han brukar inte vara på det toppigaste humöret när han kommer hem efter en "hård" arbetsdag såhär sent. Men jag vill iaf ha nån att talka med. Sen är jag hungrig också...

Möööh!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                    image25Back in good days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback