Påskafton


Påskafton idag dårå. Och jag har inte ens tagit fram påskpyntet. Inte för att jag har så mycket. Men en påskkärring ska jag nog ha, om jag inte minns fel. Nej, jag lägger ner påsken detta år. Lite påskmat slinker väll som vanligt ner. Åt ju påskmat igår, och ska iväg snart igen. Men sen får det räcka! Men jag tycker om sånna här storhelger. Ett litet trevligt avbrott i vardagen är ju aldrig fel. Sen att man blir ledig till på köpet är ju ett stort plus;p.

Fest ikväll! Niceee! Tycker jag varit så duktig dom senaste två kvällarna nu. När jag varit på två "fester" och varit nykter på båda! Men ska ta de lugnt ikväll också. Måste verkligen! Ska upp klockan 8 imorgon. Och sedan sitta i en bil i ett par timmar.. Määä!

Nej, lite förfräschning på detta så er man redo för dagens utmaningar! yiihaaa!


                          image18                Glad Påsk förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback