V I P

Söndag redan. Gud var veckorna går fort. Och åren med för den delen. Det kunde vi konstatera igår när vi satt hemma hos Anki och Anders och kolla på gamla kort. Saker som hände för flera år sedan, känns som att det bara var några månader sedan. Tror faktiskt att åren går fortare och fortare ju äldre man blir?

Annars har helgen var kanon! I fredags vart det överraskningsutgång på frimis! Där vi fick gå före i kön, sitta vid VIPbord och serveras drinkar. Verkligen annorlunda. Och jag tackar min vänninor djupt över denna trevliga kväll! Ni är bäst!  Hade så jävla kuuul!!

Aja, annars har helgen bestått av lite jobb igår. Och sedan lite förtidigt grattande av min käre pojkvän. Men jag tänker inte gratta honom förräns imr, då den riktiga dagen är!
Och idag blir det en till födelsedag då minsta lillasyster fyller 9 år! Som hon längtat efter denna dag. Toka.;)

Fyfan vilket väder det är förresten! Inte klokt. Aprilsommar? Jaaa! Men nästa vecka skulle tydligen det riktiga aprilvädret komma tillbaka. morr. Men nu ska jag faktiskt ut och njuta!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback