åter jobb..




Tillbaka på jobbet igen efter 2 veckor semester. Har varit en lång och dryg dag. Usch, vill inte! Men, men bara att kämpa på! Och får tänka tillbaka på den underbara semester man haft.
Hunnit med mycket, Sockholm, träffat SARA i Göteborg, ligga på stranden på Tylösand, varit i Danmark och Tyskland. Har också hunnit med att äta kräftor och rocka till Per Gessle i Brunnsparken. Så jag är nöjd!

Igår var det som vanligt en lång och tråkig Söndag. Så vi bestämde oss för att åka in och besöka IKEA.
Fick som vanligt med oss massa saker.;) En spegel och ett till vitrinskåp blev det. Spegeln var verkligen såå välkommen. Äntligen kan man prova kläder utan att klättra på väggarna. haha!
Vart även ett besök på skopunkten där två par skor till mig och ett par till gubben fick följa med hem. Men nu är det VERKLIGEN slutshoppat för mig. Får inte ens gå ut på sidor som hm eller ellos.! Får inte!

Och på kvällen igår följde vi med mamma och Roger in tll Efesos för en bit mat. Mums, säger jag bara!
Grekmat är underbart.

Till helgen blir det utgång med tjejorna;) Niiice!


Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Och då har ni en chaufför till er tjänst. Vilken dag tänkte ni utgång? =)

Postat av: Angelica

Japp. =) Utgång. Har egentligen inte råd. Men skoj ska det bli! Vart ska vi vara?

2007-08-14 @ 11:01:57
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Sara your neighbour!

Vi ska ut på fredag på frimis, om du har råd med skor så har du råd med fest med mig :) så det så! du får ju ändå 200 kr av mig på torsdag...puss på dig

2007-08-14 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback