Sthlm & Gbg

Redan Torsdag idag. Dagarna bara springer iväg!
Men igår vart det iaf en dagstripp till Stockholm. Härligt väder, god mat och alltför många fresande kläder bjöd dagen på. Men jag pressade mig själv med att hålla hårt i plånboken. Måste spara, åker ju till Göteborg imr!;)
Men en klänning och en väska fick iaf följa med hem.
Annars gick vi mest och strosa i affären och gick sen vidare upp mot Gamla stan. Så mysigt det är där alltså, det är inte klokt! Gick in där på någon mysig restaurang och åt alldeles för mycket mat. Men fy satan vad gött det var!
Ner sen mot hamnen och satte oss där och myste. Helt otroligt vackert!
Sprang på Johan Ulvesson också! haha! Vart lite sugen på att göra som vi gjorde förut då, Carro. Springa efter! haha.. Men förbjöd mig själv för att inte göra den pinsamheten.=)
Kändistokig, JAG?;)

Men imr tar vi iaf vårt pick och pack och drar neråt mot Sara och Göteborg. Ska bli så roligt! 6 veckor sedan, helt sjukt!
Och på Lördag blir det Liseberg. Men som den hare jag är får jag väll mest stå och titta på dom andra när dom vågar åka alla läskiga karuseller. Det läskigaste jag törs åka är väll Balder. Haha!

Är sen kvar i Götet til på måndag då jag och älskling åker vidare ner mot Öresundsbron för att ta oss över till Danmark, och sedan Tyskland;) Sen över till Sverige igen för att göra ett besök på Ullared.
Men vi har ingen aning om när vi kommer hem igen. Vi tar bara dagen som den kommer. Bara vi är hemma till Lördagen sen. Då vi ska på Gessle!;)
Mycket planerat nu, och det är sååå kul!



Tänker på dig vännen... Men allt kommer bli bra, så småningom.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ska till Sthlm på tisdag, då blir det shoppa av ;)

Postat av: Fridá

yeaah, imr smäller det. DU ska få köpa ut åt mig, jag är fortfarande som sagt en fjuttig nittonochenhalvårig kvinna.

2007-08-02 @ 23:06:51
URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback