hejdå!

Jaha, då har man skaffat sig en blogg...igen då! haha...fattar inte ens varför jag tog bort den gamla.. Men, men nu startar jag en ny...med nya friska tag!=)

Helgen har iaf varit bra... Fredagen vart lugn med film, och sedan jobb på lördagen.. Men det gick ju bra det med:D.. Och kvällen blev avskedsfest/svängisfest med vännerna.. Roligt men lite sorgligt faktiskt. Min lilla Frida drar ju till andra sidan jordklotet idag.. Inge loligt... Haha, men den tjejen kommer klara detta galant. Så duktig hon är.. Helt själv. Starkt och modigt. Djupt imponerad. Inget mera att säga..

Och idag tog vi farväl.. haha, låter så sjukt! Jobbigt var det... Vill ha henne hos oss svängisar, så vi kan svänga runt som vanligt.. Och det ska vi göra i sommar också. Brudarna. hehe... 
Våran toka.. Behöver bara titta på henne så blir man glad...=) Är ändå så glad för hennes skull att hon gör det här. Vilken upplevelse.. avundsjuuk!

Efter hejdået gick jag, Carro och Patrik och kollade på hockey. Roligt match faktiskt. Hände ju endel saker kan man säga.. Herregud! Nej, men det var skoj! Sen drog vi vidare in till stan för en riktig bakispizza. Gött var det!


Ny vecka imorgon... hoppas den går fort. Så det kan bli helg så vi kan dra till Sööping! Ska bli kul! Röja nån annanstans=)


Nej, nu ska vara lite social och umgås med Carro och Therese!



"Hare gött igelkött, för nu ska jag bli brun!" citat av Frida-Lisa Holm=)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

moooh, hur har ni d? Jag har det forvirrande.. fattar ingenting. haha

2007-02-19 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback