Neej..!

Så har man dragit på sig en jävla förkylning nu också. Usch, kan inte andas genom munnen och halsen känns som ett rivjärn när jag sväljer. Fyfan! Varför ska den komma just nu? Det är ju jättesvårt att bli frisk på sommaren. Usch, bara man bli bättre till semestern. Bara 5 ½ dag kvar!
Aja, bara att bita ihop. Och göra det bästa av situationen. Tur att jag är ledig imr. Så man kan vara hemma och vila. Känns verkligen som det behövs.

Annars har dagen bara bestått av jobb. Är sjukt trött på att jobba.


Skit dag, med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)

Postat av: Fridá

buhu, är också grymt sjuk , måste till vitrock och fixa piller.

2007-07-18 @ 10:59:55
URL: http://fridamn.blogg
Postat av: Carro

Jag fixar hem den dar super nassparyen..da kommer din nasa maaa fin fint kan jag lova :) saknar dig som faaan gumman..Puss

2007-07-18 @ 18:51:20
Postat av: kopparbergstobbe

Hej på dig Sanna!!
Får väl hoppas att du kryar på dig till semestern!!
Ha de!!=)

2007-07-26 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback