Då var det klart!

Flyttar till ny lägenhet inom kort.=) Helst inom sådär två veckor. Men Patrik säger "hellegud, då är vi ju klaara!". Hoppas det! Kommer bli perfekt! Ska bara tapetsera om i sovrummet. Resten såg rätt okej ut! Och vi ska ju tapetsera själva, så då får vi första månadshyran gratis;) Inga, fel, då kan vi ju köpa lite nya möbler. Ny säng och ny soffa ska det iaf bli;) Underbaaart! Sen måste vi ju köpa nya utemöbler och RIKTIG grill! Haha, äntligen, kan man bara stiga ut och nudda gräs! Mmm, nice!
Och våran lägenhet var inte svår att bli av med heller. Den är redan tingad till herr Fridholm! Sköönt!

Ska bli så himla skönt att få lite större! Förstår inte egentligen hur vi kunnat på denna lilla bostadsyta så pass länge som vi gjort. Nästan ett och ett halvt år ju! Aja, det har ju gått bra. Så nu kommer det gå dubbelt så bra!;) Nya lägenheten är ju typ dubbel så stor som våran! Men mycket dyrare, men det är det fan värt!

Idag har vi även hunnit med och se karnevaltåget. Så roligt att se. Minndes plötsligt själv känslan av att gå där. Så lycklig man var. Känns ju inte alls längesen ju!
Jaja, Sara var ju iaf klokren som igelkötte! Haha! Höll på att dö av skratt när den där nöjda lilla igelkötten dök upp i vimmlet med hår som svajade av vinden och en otroligt lååång näsa. Haha!...
Sabina var såå söt och spred kärlek till alla. Haha, det första studsande hjärta jag sett i hela mitt liv faktiskt;)
Synd bara att man inte hann med att knäppa särskilt många kort, kamerajäveln dog nästan direkt! Bajs! Aja, några kort fick jag iaf;)


Ha det gött,  IGELKÖTT!


                   
                                         
                    Jag - 06                                            Sara - 07                                     Sabina- 07

Kommentarer
Postat av: carro

Fan va roligt med ny lägenhet gumman..hoppas jag kan se lite innan jag åker..

2007-06-15 @ 07:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback