Brända pengar

Redan onsdag! Inte klokt. Jag tycker det känns som typ en söndag. Men bara en och en halv dags jobb till. Och sen ledighet igen;) Så borde veckorna se ut jämt!;D

Idag har jag bränt pengar. Ajajaja vad det sved i plåskan. Men det är ju såå roligt! Jag och Therese for i till IKEA för att shoppa lite. Och lite blir lätt mycket. Haha. Trodde aldrig vi skulle få in alla saker i den lilla nöjda röda. Men jovisst gick väll det! Vi kunde t.om fått plats med mer stuff! Det vart en tur till skopunkten också. Gick ju inte att låta bli. Så när vi klev ut ur entren var både jag och Therese 3 par skor rikare. Men desto fattigare...Ångesten finns redan! Shit! Aja, vi trösta oss  iaf med att vi var värda dom;)Var vi det??? hehehe...

Annars var det ju som vanligt valborsfirande på hotellet. Hade faktiskt riktigt skoj! Men ärligt så börja jag nog faktiskt tröttna lite på alla fester nu. Fest på Lördag för Sara, men det är väll ändå den sista? hmm, hoppas nästan det! Men roligt ska det iaf bli;)


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback