Mååndag...

Det har varit en riktig jävla tråk-måndag, det vill jag lova. Blir så deprimerad över vädret... Fan, lite sunshine tack!
Usch, så mycket att göra på jobbet så man blir dum i huve! och sen alla kunder som tjatar hål i huvudet på en gör inte saken bättre. Vill bara skrika rakt ut, men nej, man måste snällt svara med ett leende på läpparna. Mööh!
Trött nu. Har snart gjort sex dagar på sträck. Egentligen inte ovanligt. Men dagarna har varit kaos! Bara en dag kvar nu, sen ledighet.. Mmm, längtar! Och helledig helg också, hoppas på fint väder tills dess. Känns som det regnat i evigheter nu.. Aja, det är bara att bita ihop.

Helgen vart det mest jobb. Men lite fest på lördagskvällen hanns också med. Trevligt som tusan! Men roligast vart det när Sara Bs brorsdotter gjorde entre. Så himla söt! Ville bara slita med henne hem..;) Saknar barn. Alltså inte jag själv. Men jag saknar att inte ha barn omkring mig. Har ju nästan alltid haft småungar runt mig.  Men nu var det några år sedan faktiskt;) Sötast på hela kvällen var hon iaf;)
Gick ner på stan och kolla på lite raggare också. Men stan var ganska död. Men det var roligt ändå. Härjedalens dialekten knäckte, eller hur Therese! haha!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Therese berättade...ni är juh inte kloka..haha..fast samtidigt förvånar det mig inte..haha

2007-05-22 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback