Ny vecka


Första dagen på denna vecka är snart avklarad. Så himla skönt! Jag hatar måndagar! Iaf fick jag jobba hel-dag idag. Börjar ju vanligtvis tolv. Men, men.. det ger lite extra penningar till semestern. 2 veckor semester. Inte klokt vad länge det känns som! Kunde ju egentligen tagit ut fyra veckor, men jag brukar ju jobba under sommaren annars. Och det har funkat fint;) Har ju ändå lite lediga dagar!

Helgen flöt på alldeles för fort. Vart fest i Lördags hos Therese. Trevligt och gott var det;) Blev utgång på det, riktigt rolig kväll hade jag iaf!
Skulle verkligen behva en vit helg snart. Har inte haft en sådan på flera månader. Inte bra. Men, men... Vad finns det för annat roligt att göra?
Sexparty nästa helg. Ser verkligen fram emot det! Var så himla kul sist;)

Ska äntligen göra något åt mitt rufs på Onsdag. Fy vad härligt! Hon ska fan (nästan) få göra som hon vill;) Längtar...



Trött som tusan. Blir att lägga sig tidigt ikväll. Men först vill jag se på någon film med karln;)


                      


Kommentarer
Postat av: maritha

Det är bara bra med oss, hoppas det är det med er oxå. Såg att du ska klippa dig på onsdag, det blir säkert bra ,så söt som du är så blir du fin i allt, det är värre med din gamla faster som ska klippa sig på måndag nästa vecka( har inte varit till en frisör på typ 10 år) det blir väl till att gå med mössa hela sommaren^^)/kram faster

2007-05-29 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback