Aiya napa

Då var man hemma igen efter en otroligt vecka på AIYA NAPA. Har haft det så jäkla bra! Sol, bad, fest som inte går att jämföra med hemma, och fantastisk maaat!
Allt var verkligen underbart! Men det bästa var ändå att äntligen få träffa sötnosarna igen. Att jag saknat dom!;)

NISSI beach måste man bara till, ett av världens vackrste stränder. Vit finkornig strand med vatten som känns som poolvatten. Där mådde vi bra när vi låg och stekte fläsket=)

Utelivet är så jäkla skoj, blue moon och castle blev mina favoriter! Och skumpartyt var defivitivt bäst! SHIT vad jävla kul vi hade. Bara trams hela tiden;) Gick sedan runt fan halva aiya napa med en sko efter den kvällen.. haha! Men det var det värt, för såå kul har jag inte haft på ap länge!

Kommer absolut att återvända till Cypern. Lätt det finaste stället jag varit på (har iochförsig bara varit på 5 olika ställen till), men Cypern slog allt!

Nu längtar jag bara till nästa resa. Drömmen är ju Thailand. Ska dit. Måste spara, men det är ju sååå svårt! Men det är ju fan värt att leva snålt för den resan;)

Nej, måste slänga in en ny hög med tvätt i tvättmaskinen nu..., men lägger ut bilder i helgen! LOVAR!



Lalalalala....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback