snart dags...

för mig att dra mig åt sydligare delar. Åh, vad jag längtar! Att få komma härifrån är värt hur mycket som helst!
Bara sola och bada, äta god mat och få krama om Carro och Johanna kommer göra mig gott.
Vill inte må såhär. Den där jävla klumpen i magen försvinner aldrig. Utan bara växer sig större och större, tills jag är nära att explodera.
Vill känna total lycka en enda dag. Men det är svårt. Allt skit som hänt den senaste tiden har brytit ner mig. Vill bara glömma allt. Inte minnas, utan bara se nuet. Jag lever ofta i min låtsasvärld. Men sen vaknar jag upp, och allt är bara tusen gånger värre!
Allt var mycket lättare när man var liten. Har haft en ganska tuff barndom. Men ändå så minns jag bara den som bra. Oftast iaf. Men minns även då att jag kröp in i mitt lilla skal. Men då hade jag iaf Dig med mig. Visste det alltid. Du skulle alltid finnas med mig. Hade tyvärr fel.
Nu är du någon annanstans. Och inte här med mig. Känner dig inte längre. Och det gör så inihelvete ont!
Försöker le. Jag har mycket att le för. Älskar mycket i mitt liv! Men det saknas verkligen något.


Börjar snart jobba. Sista dagen innan jag är ledig i nästan två veckor! men har ju iaf haft sovmorgon idag.
Till skilland ifrån igår. Började jobba redan klockan sex, när inventering stod på schemat. Sex är väldigt tidigt för mig. När man inte är van att gå upp den tiden så blir det väldigt tidigt. Annars går jag ju vanligtvis upp runt kvart över åtta. Nu kvart över fem! Var skit trött när jag kom hem och somnade direkt. Sen vart det bara tv:n hela kvällen. Skönt att bara vara. Inga måsten, bara myspys;)

Skulle egentligen behöva börja packa och fixa lite här hemma. Men det gör jag imr. Har iaf slängt i en tvätt nu på morgonen. Det blir värre för älsklingen som får ont om tid för att packa. Går på tolvtimmars skiftet nu klockan sex, och slutar då inte förrän imorgonbitti klockan sex. Och sen samma tider imr. Så där blir det stressigt.
Och ont om sömn på natten till måndagen. Han kommer hem sex, och vi har tänkt att börja dra oss mot arlanda redan klockan tio. Men jag får köra till stockholm. Men shit vad nervös jag kommer vara. Hittar jag helt själv?

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback