Födelsedagsfirande och sjuk humor

                                    
                             image20



Måndan och älsklings födelsedag är snart slut. Dagen har bestått av lite jobb och sedan lite kalasande för honom. Fast släkten hans fira ju honom i lördags, så ikväll vart det bara lite besök av hans mor och far och min familj. Lugnt och trevligt. Skönt! Men han verkade nöjd över dagen och vart glad över presenten han fick av mig, som var ett presentkort på fritidsresor och ett par nya shorts. Så han kasta sig över datorn och börja leta resor direkt.;) haha..
Mmm, det vore verkligen inga fel med en solresa just nu. Men frågan är om det är varmt där nere nu? Jaja, vi kom iaf överens om att lugna oss kanske en månad så det hinner bli lite varmare. Skulle vilja åke en vecka innan sommaren. Och en vecka efter sommaren. Och sen på någon längre tripp i början på nästa år. Haha, mycket man vill. Men varför måste den där jäkla ekonomin alltid stoppa en? Måste sparaaa!

Åhh, måste bara berätta om det sjukaste som hände idag när jag jobbade. Det började med att en kund började banka som fan på dörren vid pantrummet. Vi öppnade och hon skrek att det låg en huggorm i handfatet. Vi fick panik vi också och skrek minst lika högt! Vi kunde sen konstatera att ormen var död. Men vem fan har så sjuk humor (eller vad det nu var för nå) att man lägger en död orm i ett handfat? Den har ju knappast kommit dit själv! Fyfan! Det var en lit pojke som skulle tvätta händerna och fick syn på den. Han vart ju skiträdd! Är det ett roligt skämt? Jag kan inte tycka det. Men det finns ju tamefan folk till allt!

Nej, nu ska jag krypa ner och kolla på en film i min ensamhet.. Patrik jobbar natt. Tycker inte om att sova själv! Fast det är gott om plats i sängen, och det är ju positivt! hehe!


Godnatt!           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback