I`m feeling greaat!

Födelsedagsfestis igår hos Carro. Det börjades med mumsig smörgåstårta, lite kex och ost på det, innan vi intog "så det kan låta" ännu en gång. Hahaa! Så jävla kul spel;) Ett suveränt förfest spel!
Utgång sedan på Bistro, där vi shakade hela kvällen. Det spelades faktiskt förvånansvärt bra musik igår;) ´Hade faktiskt skiit kul!
Kvällen slutade utanför Papas där vi mosa i oss lite mat. Och sedan hem igen till den underbara!

Och idag mår jag skit bra! Inte det minsta bakis!  yeahh!

Till kvällen blir det bio. Skönt! Har faktiskt inte lust med nått annat än just bio. Och efter det blir det maaat! Är så jävla hungrig nu! Maaat....Nej, måste gå och göra iordning något nu. Men vet inte vad jag är sugen på...

Förresten är det pissigt väder ute idag. När man är ledig och allt. Blir så........!!!!! morrr....


Nu ska jag ätaaa!                
                                     image24 En sådan vore inte helt fel, men jag får inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback