Utmanad

av Sara...

Tre saker jag inte förstår mig på:
Varför sommaren ska vara så kort.
Varför vissa ljuger för den man älskar.
Varför allt roligt ska vara så dyrt.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
Ligger i sängen med laptopen.
Här finns tecken
Kuddar.
Och jag själv.

Tre saker jag gör just nu:

Kollar på klockan. Snart läggdags.
Gäspar.
Dricker vatten.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa överallt!
Bilda familj.
Bli snuskigt rik!

Tre saker jag kan:
Spendera pengar
Snurra tungan

Tre saker jag inte kan:
Ljuga för en vän.
Leva utan nässpray
Nudda en navel..

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Nära och kära( de flesta iaf)
Ditt hjärta.
En fin låt.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Massa språk!
Aktier.
Sy fina kläder.

Tre favoriträtter:
Grekisk mat
Nästan all kyckling!
Heta räkor.



Jag utmanar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback