HELG!

jaså, då var man ledig idag. Denna dag utan måsten, utan nånting.  Har längtat efter denna dag... Men nu känner jag mig bara. JAHA? Och nudå? Kan inte slappna av! Vaknade upp med panik vid 9 och tänkte, " fan nu har jag försovit mig". Händer ofta när jag är ledig. Så uppstressad. Men skönt när man fick somna om iaf;P

En ny vecka har gått iaf. Och veckan har mest bestått av jobb och så vart det en liten resa till Örebro med mamma. Vi skulle in och klippa oss och shoppa lite på stan. Men tyvärr så blev det bara klipning, för dom där jävla frisörerna inte kan nånting! Herreguud! Jag skulle bara göra några ljusbruna slingor och klippa lite i topparna. Visst det vart väll sådär. Ingen större förändring. Men, men. Mamma skulle färga håret och klippa lite också. Frisören fick fria händer, och hon börja slinga och färga så det stod härliga till. Försod inte vad hon höll på med. Det slutade iaf med att mamma vart rosa i håret. Hon sa då OJ, och sa sedan att det gick att ta i lite mörkt så skulle det bli bra. Mamma blev då lila! Hon gav då upp och sa att hon skulle komma förbi nästa vecka. Och klippningen och färgningen vart gratis! Haha! När vi sedan kom ut ur salongen kasta sig mamma över telefonen och ringde en annan frisör. Som hon som tur var fick komma till direkt när vi kom hem. Och nu är allt ok. Men kära nån! Vågar aldrig klippa mig där igen! Så en liten varning, akta er för frisörerna bredvid WE i Örebro!  Haha!

3 mars idag! Fort tiden går. Men fan så skönt!. Fyller år i början av april. Och då brukar det vara vår! Är så trött på all slaskig snö! Men att det är så här slaskigt är ju faktiskt ett bevis på att nånting är på G;p

Kvällen igår vart det lite middag på Kina med jobbet. Tackade av Paticia som slutar hos oss nu:/. Men maten var underbar. Så himla gott!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske lite fest? Eller lugnt? Vore egentligen skönt med en lugn helg, Längesen det hände nu. Men, men...får se vad som händer;p



Hare gött igelkött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback