Trötter

Helgen är slut. Och en ny vecka väntar... Skönt på något konstigt sätt. Vill att tiden ska gå fort. Så det kan bli vår. Och att tiden ska gå fort så det kan hända något positvt. Vill vara glad. Vill ha förändring. Känns så långt borta nu.. Vet inte... Konstiga känslor.

Kvällen igår bjöds på lite fest. Trevligt. Mindre trevligt idag dessvärre. Blä! Jaja, kan bara skylla sig själv. Fick lite besök av mor och systrar på morgonen också. Såg väll så risig ut att mamma vart så orolig och tyckte att jag var tvungen att äta. Men jag kan inte äta! Men hem for hon igen och kom upp med en lite matlåda som jag satt och petade i..  Aja, mammor, säger då d!;p Mår bättre nu iaf. Älskling och jag gjorde iordning lite mys middag på kvällen. Sen la vi oss framför tvn för att ha lite simpsons maraton. Men det hann gå 20 minuter sen snarka och sov han. haha! Eller han sov inte, han vilade bara ögonen=) Sötnos!
Och nu ska ja sova, kan behövas känner jag. Skönt med sovmorgon imorgon iaf!



Puss å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fridaa

min bakiskompiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback